torsdag 22. mai 2014

Barnekort

I dag har eg laga et barnekort i fargane grått, blått og litt grønt. 
Har brukt papirer fra restekassen, mønsterark fra Maja Design og grå og blå bazzill
Motiv fargelagt med Promarkers. Har ikkje så mange farger, men blei no ganske ok denne søte gutten :-)
Har pynta med pebbles, bånd og stjerner (spellbinders dies)
Tekstane er eg ikkje sikker på kor kjem fra.


Siden eg jobber med restepapir, blei innsida veldig enkel
Men synst det gjorde seg med denne kule musa :-)





Legger dette inn hos Kort O Mania - barnekort

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! ♥ Lån i vei og lag bordkort du også. Håper jeg får se når den dagen kommer og de er ferdige. Kan jo varieres i det uendelige med pynt.

    Flott kort du har laget - med et for meg nytt motiv. Fine farger. Stilig med pebbles på.

    SvarSlett
  2. Så flott kort! Tusen takk for du deltar hos Kort'O Mania.
    Lykke til !!
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen en kommentar hos meg :)